Brev:
Stadig modermælk i mos og grød?
18. juli 2014
Alder:
8 mdr.
Stadig modermælk i mos og grød?
Kære Helen.
Vores datter er nu 8 måneder.
Hun får øllebrød hver morgen med smør og modermælk i (hun vil ikke spise havregrød).
Hun får diverse mos i løbet af dagen med små brødbidder til.
I din bog om mad står der at man i denne alder skærer betydeligt ned på amning.
Betyder det at jeg ikke længere skal tilsætte modermælk i øllebrød og grøntsagsmos,
som hidtil, eller skal jeg gøre det så længe jeg har mælken til det ud fra den betragtning at modermælken er sund for hende og det aldrig kan skade?
Tak :)